ZeitHaus, het museum van Autostadt in Wolfsburg (zomer 2007)
Toegang van het ZeitHaus, het museum van Autostadt
Het dichte deel van het museum vertelt over de geschiedenis van de motorisering met onder meer de T-Ford
De éénmiljoenste Kever uit 1955 met versieringen bij bumpers en treeplanken
De Transporter was het tweede succesmodel van VW, hier een exemplaar uit 1950
De DKW Schnelllaster was de eerste Duitse bestelwagen na de oorlog; deze
personenbus is van 1953
Een Cadillac uit 1959 met de grootste "vinnen" die het merk ook aanbracht
In 1965 werd het oude merk Audi nieuw leven ingeblazen
Het open gedeelte van het ZeitHaus met mijlpalen uit de autohistorie, hoewel de VW K70 dat eigenlijk niet was
Auto's van allerlei merken, ook van buiten het VW-concern; onderaan een E-type Jaguar
Klassiekers op vier verdiepingen
Op de voorgrond een klassieke Bentley
Dezelfde auto van dichterbij bekeken
Een oude Audi met daarachter andere klassiekers op de bovenste verdieping
Bugatti heeft geen eigen paviljoen, maar is via klassieke modellen wel vertegenwoordigd
Bugatti Atlantic met de opvallende externe lasranden
Een Porsche met exclusief Zwitsers koetswerk van Beutler
Dezelfde auto aan de achterkant, waar de motor zit
Borgward Isabella van midden jaren vijftig
BMW 1500, het begin van het succes van het Beierse merk
De Golf Country, een 4WD die nooit succes heeft weten te boeken
Op de begane grond een Transporter als Amerikaanse ambulance
Dezelfde auto, maar dan van de voorkant. De puntige richtingaanwijzers duiden op een vroege versie.
Een oude 'bril-Kever' (met een spijltje in de achterruit) in bijzondere tweekleurenuitvoering
Natuurlijk veel aandacht voor de Kever; op de voorgrond een model uit de Ierse fabriek
Kevers door de jaren heen
De 21.464.529e en daarmee allerlaatste Kever