|
Productiejaren
en -aantallen DKW tussen 1949 en 1968 |
1949-1962 |
F89L / 800 |
58.792 |
|
1950-1953 |
F89P
Meisterklasse |
59.424 |
|
1953-1955 |
F91 Sonderklasse |
72.600 |
|
1955-1959 |
F93 / F94 |
158.944 |
|
1957-1963 |
Auto
Union 1000 |
195.314 |
|
1958-1965 |
Auto
Union 1000 SP |
60.644 |
|
1959-1963 |
Junior /
Junior de Luxe |
273.605 |
|
 |
|
DKW F89L Schnell-Laster
1949-1954
De eerste naoorlogse DKW en
het eerste model dat in
Ingolstadt werd gemaakt.
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
DKW F89L Kombi
1949-1954
De eerste naoorlogse DKW en
het eerste model dat in
Ingolstadt werd gemaakt.
In 1954 verscheen als opvolger de
DKW 800, met vrijwel ongewijzigd
koetswerk.
Deze werd tot 1962 gemaakt.
(Techno Classica, Essen)
|
 |
|
DKW F89L Bus
1949-1954
(ZeitHaus, Wolfsburg)
|
 |
|
DKW 800 Pritsche
1954-1962
Opvolger van de F89L met
vrijwel ongewijzigd
koetswerk.
(Automuseum, Melle)
|
 |
|
DKW F89 Meisterklasse
1950-1953
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
DKW F89 Meisterklasse
1950-1953
(August Horch Museum, Zwickau)
|
 |
|
DKW F89 Meisterklasse
Cabriolet Karmann
1950-1952
(VW Sammlung, Osnabrück)
|
 |
|
DKW F89 Meisterklasse
Universal
1950-1953
(Techno-Classica, Essen)
|
 |
|
DKW F89 Meisterklasse
Universal
1950-1953
(Techno-Classica, Essen)
|
 |
|
DKW F91 Sonderklasse
1953-1955*
*Universal tot 1957
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
DKW F91 Sonderklasse
Cabriolet 2 pers. Karmann
1953-1955
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
DKW F91 Sonderklasse
Cabriolet 2 pers. Karmann
1953-1955
(VW Sammlung, Osnabrück)
|
 |
|
DKW F91 Sonderklasse
Cabriolet 4 pers. Karmann
1953-1955
(PS Speicher, Einbeck)
|
 |
|
DKW F91 Sonderklasse
Cabriolet 4 pers. Karmann
1953-1955
(PS Speicher, Einbeck)
|
 |
|
DKW F93
(Groẞer DKW 3=6)
1955-1956
(Zylinderhaus, Bernkastel-Kues)
|
 |
|
DKW F93
Cabriolet 4 pers. Karmann
1955-1956
Dit is de persoonlijke auto
van Wilhelm Karmann
geweest.
(Automuseum, Melle)
|
 |
|
DKW F94
Universal
1957-1959
(Zylinderhaus,
Bernkastel-Kues)
|
 |
|
Auto Union
1000
1958-1963
(Oldtimerdag, Zoetermeer)
|
 |
|
Auto Union
1000
1958-1963
(Oldtimerdag, Zoetermeer)
|
 |
|
Auto Union
1000 Universal
1958-1963
(Metropole, Druten)
|
 |
|
Auto Union
1000 Universal
1958-1963
(Metropole, Druten)
|
 |
|
Auto Union
1000S
1958-1963
Latere versie dan model hierboven;
vanaf 1959
met panoramische
voorruit.
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
Auto Union 1000S
4-deurs
1958-1963
(Oldtimerdag Lelystad)
|
 |
|
Auto Union 1000S
4-deurs
1958-1963
(Oldtimerdag Lelystad)
|
 |
|
Auto Union
1000 SP
Koetswerk van Baur
1958-1965
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
Auto Union
1000 SP
Koetswerk van Baur
1958-1965
(Voormalig Auto Union
Museum, Bergen NH)
|
 |
|
DKW Junior
1959-1962
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
DKW Junior de Luxe
1961-1963
(brochure)
|
 |
|
DKW F11
1963-1965
F11 had techniek van de
Junior de Luxe en het koetswerk
van de F12.
(Clubbijeenkomst, Gouda)
|
 |
|
DKW F12
1963-1965
(Clubbijeenkomst, Gouda)
|
 |
|
DKW F12 Roadster
1963-1965
(Voormalig Auto Union
Museum, Bergen NH)
|
 |
|
DKW F12 Roadster
1963-1965
(EFA Museum,
Amerang)
|
 |
|
DKW F102
1964-1966
(Museum Mobile, Ingolstadt)
|
 |
|
DKW Monza
1955-1960
De Monza was een particulier
initiatief, buiten Auto Union om,
op basis van DKW-techniek met
een carrosserie van gespecialiseerde
bedrijven.
(Zylinderhaus,
Bernkastel-Kues)
|
 |
|
DKW Munga
1956-1968
(Zylinderhaus,
Bernkastel-Kues)
|
 |
|
Auto Union DKW F1000L
1963-1967
Door Imosa in Spanje gebouwd
op basis van DKW-techniek en
in 1964-1965 opgenomen in het
officiële leveringsprogramma van
Auto Union. Tot 1975 gebouwd,
na 1967 uitsluitend met diesel-
motor van Mercedes-Benz.
(Techno-Classica, Essen)
|
|
|